Antal besøgende

søndag den 27. februar 2011

Hvor meget kan man strække sig??

Ja, nu er jeg snart en uge over termin, og lillemanden giver ingen tegn på at ville ud foreløbigt.. Min mave.. Ja, skal vi ikke bare sige, "striweret flæsk" har fået en ny betydning?!

Sådan ser jeg pt ud.. Billedet er taget i torsdags (d.24/2) inden jeg skulle modtage akupunktur.. Jeg er blevet brugt som nålepude to gange nu, og desværre preller det bare af på mig.. Er så småt begyndt at mistænke sønnike for at være med på moden - han er vidst ved at være dét man kan kalde fashionably late ;) Men, hvis drengen skal nå at være et februar-barn, så skal han altså til at oppe sig lidt.. Hip hurra for at det ikke er skud år i år :)

2 kommentarer:

  1. ØRRRJJ hvor kan jeg huske det!!!
    Men bare rolig - han skal nok komme ud før eller siden og være tæske lækker:)

    Min mave lignede faktisk din ret godt - jeg havde bare lige 8kg vand i kroppen også!
    Jeg gik 6 dage over tid.

    Sender en masse ve-støv din vej og ønsker dig en god fødsel:)

    SvarSlet
  2. Jeg takker og og bukker for støvet ;) Jeg har også været så heldig at trække "vand i kroppen" i det store lotteri - hende der gav mig akupunktur kunne slet ikke lade være med at grine, da hun så mine fødder og ankler :)

    Jeg er nu 6 dage over tid, og der er ikke rigtig tegn på noget nyt endnu.. Men, jeg prøver at væbne mig med tålmodighed, selvom det er svært.. Er vildt spændt på at se, hvordan han ser ud :)

    SvarSlet