Antal besøgende

mandag den 28. februar 2011

Et lille citat fra min nye yndlingsbog...


Jeg har fået bogen "Krudtugler og kanelsnegle" af min søde mor - den ses nu som den nye bibel i mit hjem :) I den kan man læse en masse lækre opskrifter og gode ideer til, hvad man kan lave i de forskellige årstider. Indimellem er der lige en sjov kommentar fra forfatterens børn.. Her er en god én af slagsen:

-Oscar, ved du godt, at når man dør, så kommer skelettet ned i jorden, mens huden flyver op i himlen?

-Ja, det ved jeg godt. Men det er altså ikke alle, der får lov at komme op i himlen. Ham der Grovbollemanden fra museet proppede Gud for eksempel ind i et glasbur i stedet.


Den er da sød :)


God aften til alle :) Jeg vil give mig i kast med at bage te-birkes (opskriften er selvfølgelig fra min nye bog).. Nu må vi se, om bageriet eller spisningen af godterne kan sætte gang i noget fødselsrelateret ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar