Antal besøgende

onsdag den 29. juni 2011

Så kom der ro på..

Så er jeg tilbage i blogland :) Efter en lille pause på godt 4 måneder, er jeg nu tilbage - nok ikke helt på fuld styrke, men jeg er her! :) Junior vokser og vokser, og hver dag sker der noget nyt med ham.. I dag rullede han fra ryg til mave, og fødderne kan næsten komme op til munden nu :) Jaja, der sker skam STOOORE ting herhjemme ;) Det begynder at være en del mere spændene at være på barsel, efterhånden som bettemanden kan flere og flere ting - det har godt nok været kedeligt de første par måneder! Jeg er enormt dårlig til at komme ud af døren og opleve noget med Andreas i hverdagene.. Synes måske bare det virker besværligt og uoverskueligt.. Men, men.. Forhåbentligt bli'r det bedre snart!
Jeg har flere gange forsøgt at uploade billeder af sønnike, men de vil ikke vises - nogen der ved, hvad jeg gør galt?? ;)
Ellers er der sket det vilde, at jeg i dag har fundet et GRÅT(?!) hår i min paryk!!! Så nu er beslutningen taget - jeg skal til frisør og have farvet lokkerne.. Jeg skal satme da ikke rende rundt med grå hår som 25årig!! Jaja, lidt forfængelig er man vel ;)
Nu vil jeg nyde stilheden lidt, inden Andreas vågner fra sin middagslur..
Ha' det godt til vi læses ved igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar