Antal besøgende

tirsdag den 28. september 2010

Hvad gør man så??

Denne tid står i eksamens tegn for mig, og som regel, når jeg førhen har skrevet eksamensopgaver, forvandler jeg mig til en knotten storryger med hang til chokolade.. Nu skal jeg så prøve at skrive eksamensopgave for aller første gang som knotten hormonraserende ikke-ryger.. Og jeg har aldrig haft mere trang til at ryge, end jeg går og har hver dag hele dagen nu - på trods af 4 måneders afholdenhed! Hvad gør man så?? Nikotintyggegummi er forbudt for gravide pga. nikotinen.. Nikotinplastre er forbudt for gravide - gæt selv hvorfor mon.. Så har jeg prøvet med gajoler.. Masser af gajoler!! Resultat = nu kan jeg ikke lide gajoler mere.. Netop som jeg har opgivet nogen form for hjælpemidler og næsten accepteret, at jeg bare må lide i laaaaaang tid endnu, får jeg besøg af min svigerinde lørdag aften... Som er i gang med at stoppe det dersens rygepjat.. Hun har været på nettet og købe en elektrisk cigaret, som "kører" på damp.. Der er ingen giftige stoffer i - i modsætning til den almindelige smøg med over 4000 giftstoffer!! I Danmark er det, heldigvis for mig, ulovligt at sælge e-cigaretter med nikotin, som så gør, at de fleste danskere enten ikke gider købe en eller bestiller på udenlandske hjemmesider.. Så de e-cigaretter, der sælges herhjemme, er ret billige (hvis man lige leder et stykke tid på nettet, kan man nemt spare 500kr, i stedet for at hoppe på den første og bedste webshop).. Nu er den lige ankommet med posten, og ligger til lader.. Det er sgu da noget underligt noget, at lægge sin smøg til lader.. Men, jaja.. Nu prøver vi at se, om denne elektriske pind kan gavne min eksamensskrivning, som i øvrigt er gået i stå, før den overhovedet har set dagens lys..

Dagen i dag står ellers på opgaveskrivning og senere i eftermiddag et besøg af min søde veninde Sarah :-)
Ha' en rigtig dejlig dag - og smil! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar