Antal besøgende

torsdag den 30. september 2010

Min yndlingsting i haven











I sommers blev min mand og jeg viet på rådhuset i Hobro, hvorefter der fulgte en lille beskeden havefestivitas derhjemme på Bymarken.. Om fire år tager vi i kirke og holder så den store bryllupsfest, hvor alle familiemedlemmer og venner skal med. Vi er i øvrigt den tredje generation på min side af familien, der er blevet gift d.21/6 - det er lidt sjovt synes jeg :) Nå, men nu kom jeg helt væk fra dét, jeg egentlig ville fortælle! Grundet måden at holde brylluppet to gange, havde vi frabedt os gaver i denne omgang... Men(!), vores søde dejlige venner, havde lavet denne bænk til os, som et minde om denne bryllupsdag, der blev holdt i vores have. Jeg er stadig lige så, hvis ikke mere og mere, imponeret over, al det arbejde, der har lagt i denne gave. Den har fået hædersplads på den lille terrasse midt i haven, hvor jeg kan sidde og beundre den inde fra stuen af, når der ikke er vejr til at gå udenfor en dør.

Fuglefoderbrættet har vi fået af min søster, hendes mand og deres søn (og min nevø) Oscar :) Det hænger fint på et ældgammelt træ, der endnu har fået lov at leve, trods mandens ihærdige forsøg, på at nedfælde alt i haven med økse og sav. Det er ikke fordi, at han ikke kan lide træerne og buskene, som lader livet, hver gang han kommer fordi... Det er nok bare mere dét, at han bedre kan lide at save og økse ting ned, end han kan lide at kigge på dem.. Overvejer at sende ham på et af de her Carl Mar Camps... -men kan man bestille en tur af dem UDEN skeer i røven??!!
I morgen står den på scanning, og derfor regner jeg ikke med, at min hjerne kan kapere nogen former for eksamenslæsning i dag - jeg er SÅÅÅÅÅÅ spændt! Efter scanningen skal manden og jeg ose babyting og fødselsdagsgaver til min mor og søster. Til aftensmadstid skal vi mødes med søsteren min og Oscar, hvor vi skal på McDonals og spise :) Og så skal der afleveres noget til lille Victor, der ligger inde i maven på Oscars mor :)
Ha' en dejlig dag - og husk at lave en sjov lyd engang imellem!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar