Antal besøgende

fredag den 1. oktober 2010

It's a......

BOY!! :-)





Så fik vi endelig viden om, hvad det er for én, der ligger og sparker rundt i min mave! Det var vildt surrealistisk, at hun bare pludselig sagde "jeg tror sørme jeg kan se en tissemand", men det var til gengæld endnu mere dejligt, at vi også selv kunne få øje på den, så der absolut ingen tvivl er tilbage. :-)





Sacnningen tog omtrent 30 minutter, hvor den sødeste sygeplejerske gave os rundtur i bettemands krop - alt er som det skal være, så der var ingenting der kunne skyde igennem den kommende far (og mor), da vi gik fra hospitalet. Nu er det bare underligt at tænke over, at næste gang vi skal på hospitalet, så er jeg i gang med at føde! Om sådan cirkus fire små måneder, skal min mand og jeg være forældre... Det er sgu da for vildt!!





Efter scanningen kørte vi på shop baby amok tur - eller, det vil sige, at det skulle have været shop amok, men blev mere til lidt tøjkøb og ellers bare en masse forvirring omkring barnevogne, pusleborde, senge, helsemadrasser, puslehynder, badekar, osv. osv. osv.! Så, den helt store tur, har vi stadig til gode.
Body'en her er en gave fra de kommende bedsteforældre. Sutterne med prinsekroner købte vi selv i Babysam :-)
Der var fødselsdag i Babysam - 6 stk. body i vildt fede farver med sjove motiver for 100kr.

Det her sæt fra H&M har den kommende far valgt... I wonder why ;-)



Og da faren jo er brandmand, så skal sønnike da også have bransmandssokker :-)


Det sidste sæt har faren sjovt nok også valgt... Vidste slet ikke, at han gik sådan op i tøj ;-)
I dag står den på kontor op- og udrydning, så vi snart kan gå i gang med juniors værelse, og i aften skal jeg til en meget hemnmelig fest for en meget hemmelig pige :-)
Ha' en hyggelig efterårslørdag - og husk at give et ekstra krammeklem til alle :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar