Antal besøgende

fredag den 29. oktober 2010

En tur i Tiger og down memory lane...

Er det ikke fantastisk, som en lille tur i Tiger ender med en tur tilbage i barndommen? Jeg fandt i dag denne lille kagedåse, hvorefter jeg gik helt i selvsving.. Sådan én, med præcis det samme billede og i den den samme størrelse, havde jeg, da jeg var barn!! Den brugte jeg til at have pebernødder i, som min søster og jeg (i samarbejde med vores mor) lavede til jul. Og min begejstring ville da ingen ende tage, da jeg så fandt denne pakke med små julefigurer - den figur der er øverst i venstre hjørne ligner grangiveligt en figur, som kommer fra mit barndomshjem, som altid fik lov at hænge på én af de øverste grene på juletræet - den figur var nemlig en meget gammel en af slagsen, som min mor værnede meget om.
Jeg har i dag fået fingre i min mors opskrift på hendes lækre pebernødder - den skal afprøves her i weekenden, hvor jeg også har tænkt mig at bage boller :)
I de sidste tre uger har jeg haft røvmeget lyst til flæskesteg - og ved I hvad... Vi skal have flæsesteg til aften i morgen!! :) :) :) Uhm, jeg elsker bare mad - specielt flæskesteg med brunede og franske kartofler, rødkål og masser af SOVS!! Og FLÆSKESVÆR!!! Og ja, jeg ved godt at det er svinehud, og svin ikke kan svede, osv. osv. osv. Men JEG ELSKER DET!!
Nu vil jeg vende tilbage til Vild med dans afgørelsen - uha uha!! Jeg tror det bliver Michael og Laura der ryger i omdans, og så er det Laura der ryger hjem.. Selvom jeg synes, at Michael snart skal have lov til at få tid til sin cykel igen ;)
Ha' en fortsat god fredag aften - og husk at bage et eller andet her i weekenden!! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar