Antal besøgende

mandag den 4. oktober 2010

BVADR!!!!


Hvorfor, hvorfor, hvorfor skal man igennem de der glucose belastningstest?!?! Jeg synes slet ikke det var slemt at drikke det fede citrus stads, og de to timers ventetid på så at blive stukket i armen, blev brugt på eksamenslæsestof... Men nu er jeg lige ved at kaste lidt op i munden, bare ved tanken om smagen af sukker vandet!! Jeg er dvask og helt ør i hovedet efter den omgang. Prøvede at hvile lidt, for at se, om det ville hjælpe, men der er ikke sket nogen forandring.. Da jeg jo aldrig har prøvet det her før, er jeg sådan lidt i tvivl, om det er normalt/naturligt, at man bliver skidt tilpas efter den test?? Nogen der kan svare mig på det, da jeg jo har sovet lægens telefontid væk..??
Ha' en forsat god dag - og husk at tage hånd om staklerne ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar