Antal besøgende

fredag den 8. oktober 2010

Eksamensskriveri.dk







Sikke et hyr, der kan være med én sølle opgave! Æhj, hvor jeg gider det mere... Og så alligevel - for det er faktisk ret spændende, når bare man ikke smider sig på sofaen ;-) Jeg skriver om kulturmødet mellem pædagog og det tosprogede barn, samt udvikling af det tosprogede barns kommunikative kompetencer i flerkulturel dagtilbud. Det er et meget stort område, jeg har taget hul på, og der er MANGE bøger, jeg allerede har fået læst igennem og ENDNU FLERE jeg ikke engang har fået åbnet! Men, tiden er knap, og nu skal der fandemesprælleme ske noget, så jeg ikke skal grave mig ned i et musehul, hver gang nogen spørger mig, om hvordan det går med opgaven..
Det er godt at man lige kan snuppe sig en bette bolsje, når blodsukkeret er ved at være lavt..

Mit super søde penalhus fra Rice.. Ja, jeg kan altså bare godt lide det.. Så derfor skal I også lige se det :-)
Min stakkels blomst har også lidt under eksamenslæsningen... :-( R.I.P!!


Det er altså også et pænt stort musehul, det skal være, efterhånden... Er i 21. uge og jeg begynder at mærke liv derinde hver dag. Endnu har manden ikke mærket til noget, så derfor flår jeg hans arme og hænder hen mod min mave, så snart jeg mærker det mindste - glæder mig sådan til at han siger "ej, jeg ku godt mærke det nu" :-)
I aften skal vi til mutters fødselsdag - det glæder vi os til :-) Og så skal vi nok lige svinge omkring tv2 for at se lidt bonede gulve kl.20 :-)
Ha' en dejlig efterårsdag - og husk at sig tillykke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar