Antal besøgende

torsdag den 28. oktober 2010

Snevejr på en oktoberdag på Bymarken og hvad der ellers er på programmet for tiden..


Nu er det godt nok et par dage siden, men grundet eksamen - som jeg i øvrigt endte med at få et sølle 4-tal for (nej, jeg er IKKE tilfreds med karakteren 4 i forhold til det arbejde jeg har lagt i denne eksamen) - har jeg ikke haft tid til at skrive på bloggen hver dag.. Men nu! Nu er der billeder af snevejret!! :)





Jeg stod og børstede tænder, da jeg så, at det underligt nok sneede, på trods af, at kalenderen kun sagde oktober. På ganske kort tid formåede jeg at tage billeder og ringe til min mand, for at sige at "DET SNEER!" vel at mærke samtidig med at jeg fortsat børstede tænder.. Multitasking big time! ;) Jeg ved ikke, hvorfor jeg ringer til ham Clausen, hver gang jeg oplever noget, som egentlig kun små børn og jeg selv synes er fantastisk - fx. snevejr. Og det var jo ret fesent snevejr. det var jo ikke engang noget at råbe hurra over.. Men, det gjorde jeg altså :) Tove var også ret betaget af dette (h)vidunderlige syn - hun sad i hvert fald længe og stirrede på det her mærkværdige noget, der kom dryssende ned fra himlen..







Udover snevejr, har jeg jo været til eksamen... Og det gik bare skide godt (egon), indtil jeg fik min karakter. Jeg troede seriøst, at jeg havde reddet mig et 10-tal eller i hvert fald 7.. Men, det gjorde jeg ikke, og hurtigt videre så, tak!


Min mand har været super aktiv med at få gjort børneværelse i stand, og nu mangler der heller ikke meget, før vi kan begynde at sætte ting på plads derinde.

Den her fede reol købte vi i ikea for 500kr i rodebutikken. Jeg elsker mønstret på lågerne, og det bedste ved dem er næsten, at de kan skiftes ud, så man selv kan dekorere med enten stof eller billeder. Der hører hylder til, som lige pt står oplagret i stuen bagved sofaen sammen med alt det andet baby stuff. Sengen vi købte er endnu ikke pakket ud, men har fået lavet et lille bitte hul i papkassen, så man kan se farven - lime grøn! Den er så fed :)

Ellers sker der såmænd bare dét, at jeg går og bliver tykkere og tykkere - det er sgu da dyrt i bukser at være gravid!!! Men, tilgengæld mærker jeg også bare mere og mere liv fra den lille dreng derinde i maven, og det er bare så dejligt.. Selvom denne graviditet ikke var planlagt, så glæder jeg mig så ubeskriveligt meget til at blive mor.. Det kan godt være, at vi kommer til at sige farvel til vores gamle liv, men tilgengæld siger vi goddag til et helt nyt :)

Jeg vil lige ti lslut bede alle om at krydse fingre for, at min søster føder sin lille dreng i morgen - jeg har nemlig væddet med mand og forældre om, hvornår det bliver, og jeg taber altså en hel 20'er, hvis der ikke sker noget snart!!!! ;)

Ha' en fortsat god torsdag - og husk at skide på dårlige karakterer, for der kommer penge på kontoen i morgen!! :)

1 kommentar:

  1. Det ser da lækkert ud med det skab og baby sengen, glæder mig til at se når du får det hele på plads:-)

    Og F.U.C.K. eksamener, det er jo bare et tal...det der i virkeligheden tæller er jo om man har god samvittighed med det produkt man har afleveret og at man kommer igennem studiet i den sidse ende!

    Vi havde også snevejr forleden...og det var DISNEY SNE!!! Altså kæmpe store sne fnug som dalede langsomt ned...men det lagde sig slet ik, blev til sjap og varede kun 10 minutter - så skinnede solen! Nogen der sagde global opvamrmning???

    Og NEJ TAK jeg har absolut ikke tid til at føde i morgen, har virkelig 1000 ting jeg skal nå....så du kan godt vinke din 20ér farvel:-)

    Hygge fra søs:-)

    SvarSlet