Antal besøgende

onsdag den 24. november 2010

1 måned fra nu af...

Så er der sørme kun 1 lille bitte måned til juleaften :) Udenfor er der faldet utrolig meget sne, og alle folk virker til at være i "lille december" humør :) I går blev Hobro by lukket pga. snekaos - VILDT at det allerede sker i november måned!!! Jeg skulle have været på besøg i en børnehave med min projektgruppe, men måtte melde fra i sidste øjeblik, da jeg ikke ville kunne få lov at køre ud af byen. Ja, vi har jo fået bil nu, som blev leveret i mandags - på sommerdæk :( Så den har ikke været ude at køre rigtig endnu... Men, tilbage til i går! Busser, lastbiler og store biler sad fast diverse steder igennem byen, og kunne ikke komme op ad bakkerne nogle steder - Hobro ligger i (TV2 News kaldte det en dal, meeeeen...) et hul, så det er umuligt at komme ud af byen, hvis man først er kommet derind i sådan et vejr. Jeg skulle i hvert fald ikke risikere liv og lemmer for at komme udpå vejene - så hellere blive hjemme i trygge.
I dag har projektgruppen holdt fri, så der har den stået på oprydning, rengøring og juleoppyntning i det lille hjem på Bymarken.

Ha' en god eftermiddag - og husk at få vintersutter på!!!

PS: Jeg er nu i 28. uge og jeg GLÆDER mig som en gal til at møde vores lille søn :)

1 kommentar:

  1. Ej hvor vildt, ja så slemt er det ikke i Kbh, men der er da kommet en del:-)
    Kan godt forstå at du glæder dig, det er vel blevet kraftigere af at søsters er kommet:-)

    SvarSlet