Antal besøgende

søndag den 7. november 2010

Vi går en travl tid i møde...

"Sikken voldsom trængsel og alarm..." - sådan kommer der snart til at lyde i det lille hjem på Bymarken. Vi går nu ind i en tid, hvor kalenderen er ved at være booket op til efter nytår - heldigvis er det eget valg. Men, kender I det, hvor man har besluttet sig for, allerede inden man begynder at snakke julefrokosttid, at i år skal man ikke fare land og rige rundt, næh nej, i år skal man give sig lov til at slappe af engange imellem, og så må man altså melde fra til nogle af de mange arrangementer, man nu bliver inviteret til! Sådan et år SKULLE min mand og jeg have haft... Men, pludselig er vores kalender altså blevet fyldt op med aftaler, julefrokoster i massevis og et enkelt bryllup plus barnedåb. Vi glæder os heldigvis til det hele :) Vi har dog formået at melde fra til diverse ting og sager efter nytåret. Her skal jeg afslutte 5. semester på pædagoguddannelsen til januar, hvorefter jeg går på barsel, og vi skulle jo gerne have nået at gøre klar til lilleputtens ankomst. Manden min er netop ved at male vinduerne på drengebarnets værelse, og når han er færdig med det, så mangler vi kun at få slæbt møblerne derind og sat lamper op. By the way - hvor kan man købe fede børnelamper? Synes ikke det er lykkedes mig at finde noget, der slår benene væk under mig :(
Tænk sig engang - om cirkus 15 uger kommer vores lille dreng til verden. Jeg forestiller mig en smuk oplevelse med kun gode minder og masser af smil og latter... Ja, jeg lever i en fantasiverden, men hellere dét end i frygt. Åbenbart går jeg rundt og signalerer "Ja, kom og fortæl mig om din veninde, som knapt nok kunne bevæge sig efter fødslen, din svigerdatter som led så frygteligt i 45 timer eller dig selv som nærmest ikke mærkede, at du sprækkede - selvfølgelig først da du blev syet sammen!!" Jeg har ærlig talt slet ikke lyst til at høre om andres fødsler, da jeg er skrækslagen over den jeg selv skal forestå snart!

Nu vil jeg høre Clausen, om han kunne tænke sig at se Frøken Nitouche sammen med mig og verdens største snollerskål :)
Ha' en dejlig skyfri søndag - og husk at svar på det med lamperne! :) :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar