Antal besøgende

torsdag den 18. november 2010

Dumme, dumme dag.. Og en bunke kviste..

Tjaeh... Overskriften taler vidst for sig selv... Jeg har vidst jordens største off day. Det startede egentlig i nat, hvor min mand lå syg med feber - han vendte og drejede sig konstant, så det var umuligt for alle andre (dvs. mig) at falde i søvn. Selv kattene havde søgt ly inde på sønnikes værelse! Nå, men så begyndte Claus' vækkeur så småt at ringe, og han stod op og kom afsted på arbejde... Og så vågnede jeg så alt ALT for sent til at kunne nå en bus i skole. Og så blev resten af formiddagen bare farvet derefter... Skrev en besked til min søde søster, om hvor røv min morgen har været, og hun kom straks med 100 ideer til, hvad jeg så lige kunne give mig til. Det endte med at jeg fulgte lidt af hendes råd - det var umuligt at nå dem alle ;) Men, nu er humøret på vej tilbage, efter en lille tur i haven, hvor jeg fik klippet nogle små kviste af de nøgne buske og træer. Dem har jeg sat i nogle små flasker, som jeg købte i Biva i går. Hvert sæt kostede kun 5kr!!
Den store gren har jeg taget fra vores kamæleonbusk, som står snoet op ad stolperne på terrassen. Grunden til, at den har fået lov at komme med ind i varmen er, at den var så smukt snoet om sig selv - det ser fantastisk ud, men kan ikke fange det ordentligt på et billede..


Jeg synes, at det ser rigtig flot ud, sådan som de forskellige kviste komplementerer hinanden. Nu gælder det bare om, at få Tove og Daimi til at lade være med at bide min "dekoration" i stykker :)


I går aftes var min mand til et arrangement, hvor ham og hans håndboldkammerater skulle belønnes med en middag med byens borgmester og diverse andre fine hoveder, fordi de sidste sæson rykkede op i 3. division, som det første hold nogensinde i denne håndboldklub. Udover middagen, fik de også et par små gaver - heriblandt en lille bitte sportstaske, som Tove har kastet sin kærlighed over. Hun kan lige med nød og næppe have hele kroppen ned i tasken på én gang. Her ligger hun og putter til middag - uden overhovedet at opdage, at mor tog et billede af hende :)
God eftermiddag til alle - og husk at intet er så skidt, at det ikke er godt for noget... Eller noget... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar