Antal besøgende

fredag den 19. november 2010

I sne står urt og busk i skjul...

Godmorgen med stort GOD! Klokken er nu 5:34, og jeg har ligget vågen i min seng alt for længe.. Jeg er som regel verdens største B menneske, men alligevel er jeg i super godt humør lige fra morgenstunden af... Også selvom det er kl. bæ på en lørdag. Har I set udenfor?? Der er jo helt hvidt!! Det sner, og sneen forsvinder ikke bare med det samme igen... Den har lagt sig - og det er jo bare vidunderligt at vågne til sådan et smukt syn :) Grunden til, at jeg er så glad og positiv lige fra morgenstunden af, kan selvfølgelig også have noget at gøre med, at min dejlige søster fødte en velskabt søn i gar - en stor dreng på 4800 gr og 56 cm! Han er helt mørkhåret og har "elastikker" på arme og ben ifølge udsagn fra hans far. Jeg har ikke selv haft fornøjelsen at møde den lille ny i familien endnu, men håber på at kunne besøge den lille familien engang i dag.
Dagen i dag skal bruges på at køre en ven til Århus, forhåbentlig et barselsbesøg, lidt oprydning og rengøring i hytten og aftenskaffe hos min mands storebror og hans familie.

Ha' den skønneste lørdag! - Og husk at byde nye medlemmer velkomne :)

En ekstra husker - NYD SNEEN!! :)

2 kommentarer:

  1. Et stort tillykke med din nye titel som moster:-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have :) Jeg er dog ikke helt ny i faget som moster - men titlen er blevet fornyet :)

    SvarSlet